designeko-logo

Powrót do korzeni – sesja zdjęciowa dla marki designeko.pl

Powrót do korzeni – sesja produktowa dla marki designeko.pl Pod koniec roku mieliśmy okazję pracować z pięknymi artykułami inspirowanymi polską kulturą ludową ze sklepu internetowego designeko.pl. Podjęliśmy wyzwanie zrealizowania sesja produktowa mającej na celu jak najdokładniejsze ukazanie zalet przedmiotów. Produkty oferowane przez sklep designeko.pl zdobią tradycyjne polskie wzory inspirowane ludowymi kwiatowymi haftami. Niegdyś były one obecne w[…]

coolmama-logo

Sesja zdjęciowa dla marki Cool Mama

Koniec roku to wielu firmach czas wytężonej pracy. Nie inaczej było u nas. W grudniu podjęliśmy wyzwanie zrealizowania dużej sesji zdjęciowej dla producenta odzieży ciążowej Cool Mama. Projekt składał się z dwóch części: fotografia produktowa na manekinie typu duch oraz sesja lookbookowa. Przeglądając produkty w internecie, może się wydawać, że przedsięwzięcia tego typu są łatwe,[…]

logo agrest studio

Zdjęcia 360 stopni – nowoczesne podejście do sprzedaży

Bogaty asortyment dostępnych na rynku towarów, sprawia, że przebicie się z ofertą i dotarcie do klienta ostatecznego jest coraz trudniejsze. Skuteczny sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji stanowi niestandardowe podejście do prezentacji wizualnej samej firmy, a przede wszystkim produktów z jej oferty. Jedną z najnowszych metod jest wykonywana m.in. przez Agrest Studio Prezentacja 360[…]

perso-logo

Październik miesiącem duchów – sesja produktowa dla marki Perso

Październik miesiącem duchów – sesja produktowa dla marki Perso Październik wielu osobom może kojarzyć się z duchami ze względu na coraz popularniejsze Halloween. My świętowaliśmy nie tylko 31 października, ale i troszkę wcześniej, realizując zdjęcia typu duch dla marki odzieżowej Perso. Sesja produktowa typu duch dla marki Perso była jednym z największych wyzwań, z którymi mierzyliśmy[…]